Moderní a líbivá reklama nejen pro interiéry ale hlavně pro venkovní využití. Každého zaujme většinou lichoběžníkový tvar PVC reklamní vlajky a současně tím, že grafika je oboustranně čitelná. PVC (plastové) reklamní vlaječky se kombinují s plastovými držáky, které se ukotvují kolmo k fasádám domů. PVC (reklamní) vlaječky tak jasně označují např. řadu provozoven velkých firem jako jsou T-mobile, Crocodile, Wüstenrot, Microsoft Office, různé výrobce zmrzlin…
PŘEDNOSTI PVC REKLAMNÍCH VLAJEČEK S PLASTOVÝMI DRŽÁKY
- široké využití v interiérech, ale hlavně ve venkovních podmínkách (fasády domů, výlohy…)
- PVC plastové reklamní vlaječky se dodávají kompletně s plastovými držáky
- mají většinou tvar lichoběžníku – jiný tvar lze výsekem (vhodné pro větší množství)
- snadná instalace plastového držáku kolmo k ploše (4 šrouby nebo oboustranná lepící páska)
- PVC reklamní vlaječky jsou snadno přenosné ( jednoduše se vysunou na tyčce z držáku )
- PVC reklamní vlaječky se tisknou z obou stran – oboustranně čitelná grafika
- vzhledem k typu odstíněného PVC materiálu může být lícová a rubová strana jinak potištěna
- snadná údržba (vlaječky se snadno omyjí vodou)
- PVC reklamní vlaječky jsou tištěny na digitálních kvalitních linkách s kvalitními barvami
- grafika u těchto PVC reklamních vlaječek neprosvítá
- běžné rozměry formátu pro tisk jsou 40x 60cm, výsledný tvar lichoběžníku je 40x40x50cm
UKAŽTE SVÉ VÝROBKY. PODPOŘTE VÁŠ OBCHOD. BUĎTE VIDĚT 🙂
- při výběru grafiky přihlédněte k tvaru Vašeho LOGA ale i ke konečnému tvaru lichoběžníka
- počítejte s tím, že v horní části bude šikmý ořez a ohyb pro tunýlek cca 12cm šíře
- u fotografií požadujeme minimálně 500-600dpi v měřítku 1:10
PVC vlaječky